Kobieta , 17 lat Mam 17 lat. 160 cm wzrostu. 55 kg wagi. Chodzę codziennie na trening na basenie, przepływam około 5 - 6 km w wodzie w 2 godziny. Chcę się pozbyć moich boczków. Nie idzie mi to kompletnie. Pomimo treningów. Znikają tylko w tedy gdy jestem przeraźliwie chora i przez tydzień nic nie jem. Gdy wracam do zdrowia nie jestem w stanie się ich pozbyć. Nie wiem co mam zrobić. A chciałabym się pozbyć ich jak najszybciej.
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
Mgr Maria Kreid 56
Mgr Maria Kreid Dietetyk, Warszawa 56 poziom zaufania
Zaufany specjalista Umów wizytę
Edytuj odpowiedź

Twoje BMI wynosi 21,48 i znajduje się między 50 a 70 percentylem. Oznacza to, że Twoja masa ciała jest prawidłowa w stosunku do wzrostu i wieku.
Jesteś osobą bardzo aktywną, to bardzo dobrze, kontynuuj treningi. Jeżeli masz problem z nadmiarem tkanki tłuszczowej na biodrach polecam także inne ćwiczenia - http://portal.abczdrowie.pl/pilates-na-plaski-brzuch-i-boczki
Pamiętaj, że z powodu dużej aktywności fizycznej masz zwiększone zapotrzebowanie na składniki odżywcze. Postaraj się odżywiać regularnie, najlepiej niech będzie to ok 4-5 posiłków dziennie.

Przeczytaj artykuły i postaraj się do nich zastosować
http://portal.abczdrowie.pl/dieta-dla-aktywnych
http://portal.abczdrowie.pl/sniadanie-dla-sportowca
http://portal.abczdrowie.pl/dieta-dla-mlodego-sportowca

Postaraj się unikać produktów mało wartościowych - tj. chipsy, produkty typu fast-food, słodycze i ciasta oraz słodkie gazowane napoje.

Pozdrawiam

 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Ćwiczenia fizyczne – Ćwiczenia to najlepszy sposób na spalanie tkanki tłuszczowej. Wielu z nas przypomina sobie o tym wraz z nadejściem wiosny. Z każdym dniem rośnie liczba uprawiających jogging i jeżdżących na rowerze. Są to sprawdzone metody gubienia zbędnych kilogramów, jednak osoby zainteresowane osiągnięciem wymarzonej wagi w możliwie krótkim czasie, powinny wziąć pod uwagę ćwicz enia na odchudzanie.
  • Ćwiczenia na partie ciała – Ćwiczenia fizyczne umożliwiają wzmacnianie mięśni i spalanie tłuszczu z określonych partii ciała. Skuteczne odchudzanie wymaga wprowadzenia programu ćwiczeń zestawionych w taki sposób, aby spalanie tkanki tłuszczowej przebiegało w całym ciele. Dla osób z nadwagą najlepsze będą ćwiczenia na partie ciała takie jak brzuch, pośladki i uda, gdyż to przede wszystkim w tych miejscach gromadzi się nadmiar tłuszczu.
Wyszukaj lekarza po opiniach