Zapytaj lekarza

1 , 0 2 8 , 6 5 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak przesunąć swój okres?

Dzień dobry. Z polecenia pani ginekolog odstawiłam na miesiąc tabletki antykoncepcyjne. Dziś dostałam normalny okres i zaczynam opakowanie. Ostatnia tabletkę wezmę 1 września. 2 września wyjeżdżam na tydzień i nie chciałabym mieć w ten czas okresu. Czy da się go w jakiś sposób uniknąć? Nie robic 7 dniowej przerwy?
KOBIETA, 22 LAT 1 tydzień temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy