Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 7 8 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak rozumieć moje objawy po operacji tarczycy?

Witam.Pytanie do endokrynologa.Jestem 2miesiace po operacji tarczycy.Miesiac temu moje tsh wyn.17.Dawka eutyroxu to 100 na tygodniu i 125 w wekend.Po zwiekszeniu z 100 do 125 zaczelam b.zle sie czuc.Kolatania serca,bole wklatce piersiowej,bole glowy,rozdraznienie ,silna potliwosc i bezsennosc,lęki.Wczoraj odebralam wynik i wyn.5.9 czyli b.szybko spadly wartosci tsh.Myske ze przy tej dawce szybko wejde w nadczynnosc?Lekarz dopiero za miesiac.Dziekuje za porade.
KOBIETA, 38 LAT około miesiąca temu

Hormony a zachowanie

Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

Proszę pójść wcześniej do swojego lekarza rodzinnego, który może zmodyfikować leczenie

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy