Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 7 9 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak walczyć z mimiką twarzy przy nerwicy natręctw?

Witam . Od jakiegoś czasu borykam się z nerwicą natrectw . Psychiatra zapisała mi na nią Lamitrin po którym czułem się bardzo zle (byłem agresywny co nie zdarzało mi się nigdy wcześniej ... Nawet lekarka pytała czy zwiększyć mi dawkę skoro jestem taki agresywny ... Pomimo że sama wywołała ową agresję źle dobranym lekiem) więc odstawilem lek który po niedługim działaniu zostawił szereg problemów . Stąd moje pytanie - czy ta prawie bezemocjonalnosc minie ? Ten brak normalnych uniesień podczas cieszenia się z czegoś ? Czy wróci mi normalna mimika twarzy ?? Nawet ludzie pytaja mnie co jest ze mną ostatnio nie tak i czemu już się nie uśmiecham i gdzie moja naturalność . Z góry dziękuję za odpowiedź
MĘŻCZYZNA, 29 LAT 2 miesiące temu

Czym różni się nerwica od innych zaburzeń psychicznych?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy