Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 1 2 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak wydalić kontrast z organizmu?

Jestem uczulona na srodki kontrastowe,dzien przed badaniem tk jelita grubego podano mi roztwór jodowy rozpuszczony w litrze wody do wypicia-omanipague.wypilam tylko kubek bo trzeba bylo.od tamtej pory mecze sie z bolem naczyn krwionosnych,przyspieszonym biciem serca,drgawkami.Co robić,jak ten srodek wyrzucić z organizmu?
KOBIETA, 38 LAT 4 tygodnie temu

Przebieg badania tomografii komputerowej

Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

Nie wiem kiedy było badanie,a le środek kontrastowy przy sprawnych nerkach usuwany jest z organizmu od razu, maks. w ciągu kilku dni

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy