Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 1 0 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak wyjść z nałogu amfetaminy?

witam.moja wspóllokatorka przez rok czasu codziennie zażywa amfetamine.na poczatku czuła sie ok tzn ze miala objawy po jej zazyciu ale teraz sie martwie bo objawy sie zmieniły,czuje sie zmeczona,dusi sie po kazdym zazyciu,kłuje ja w sercu,jest drazliwa ma ściski w głowie itp inne okropne.lekarz stwierdził depresje lekowa i zażywa fluoxetyne i propranolol ale w dalszym ciagu razem z lekami zazywa amfetamine.lekarze uwazaja ze nie potrzeba ekg serca bo ma 35 lat i przypisuja nerwice.jak to sprawdz
KOBIETA, 33 LAT ponad rok temu

Leczenie nerwicy

to rozległy i wielowątkowy temat.odpowiedź na portalu niewiele pomoże,polecam konsultacje u DOŚWIADCZONEGO TERAPEUTY (moża też pracowac na skypie).pozdrawiam serdecznie Violetta Ruksza

Psycholog kliniczny, psychoterapeuta.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy