Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 7 1 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jaka jest przyczyna wysypki na nogach u 30-latki?

Dzień dobry. Miesiąc temu miałam zrobiony kwas tca 15%. Do tej pory moja skóra jest lekko zaczerwieniona , co chwilę występują u mnie uczelnia, raz na twarzy a tak to głównie na ciele.uxywam kremu ciclafate, wody termalnej, avene krem z filtrem 50 i żel do mycia twarzy bioderma. Do tego biorę leki antyhistaminowe. Co mogę jeszcze zrobić.? Każde wyjście na zewnątrz kończy się wysypka głównie na nogach. Bardzo proszę o pomoc. Mieszkam w UK i lekarze nie chcą mi zrobić testów alergicznych. Bardzo proszę o pomoc
KOBIETA, 30 LAT około miesiąca temu

Czy świąd da się zredukować?

Atopowe zapalenie skóry byłoby mniej uciążliwe dla pacjenta, gdyby udało się zredukować świąd. Czy można to zrobić? Na to pytanie odpowiada prof. Jacek Szepietowski.

Dzień dobry :). Proszę umówić się na konsultację do lekarza dermatologa. Lekarz podczas konsultacji obejrzy zmiany, zbada je . Jeśli będzie potrzeba zleci wykonanie dodatkowych badań. I będzie mógł postawić diagnozę oraz wdrożyć odpowiednie leczenie.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy