Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 6 8 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Witam Przyjmowanie środków nasennych powinno być zawsze skonsultowane ze specjalistą. Poniżej zamieszczam link do krótkiego artykułu na temat leków nasennych. Jednakże długotrwały brak snu może doprowadzić do nerwicy, stanów lękowych, nadciśnienia tętniczego i wielu innych zaburzeń. Mogą też pojawić się inne problemy zdrowotne. Dlatego zachęcam Panią do podjęcia psychoterapii. Podczas psychoterapii leczy się nie tylko objawy choroby, ale również dociera się do przyczyny problemu i znajduje się sposób jego rozwiązania. Gdyby chciała Pani porozmawiać o problemie, to zapraszam do kontaktu. W szczególnych przypadkach możliwe są konsultacje online, np. za pośrednictwem komunikatora Skype. Pozdrawiam serdecznie https://portal.abczdrowie.pl/tabletki-nasenne-moga-byc-grozne

Psycholog specjalizujący się w pracy z dziećmi z zaburzeniami wieku rozwojowego.
0

Witam serdecznie, na bezsenność sugeruję moje własne nagrania terapeutyczne regenerujęce naturalny rytm snu i wprowadzajęce łagodnie w senność i sen. Z kupowaniem leków nasennych byłbym bardzo ostrożny. Pozdrawiam serdecznie

Psychoterapeuta, psychosomatyk, coach, hipnoterapeuta i trener mentalny.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy