Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 0 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jakie konsekwencje stosowania tabletek antykoncepcyjny podczas i po z zabiegu usunięcia nadżerki?

Witam. Mam 22 lata i nigdy nie rodziłam. 2,5 tygodnia temu miałam przeprowadzony zabieg krioterapii szyjki macicy z powodu nadżerki, która powodowała niekończącą się infekcję. Przez cały czas leczenia infekcji nie odstawiałam tabletek antykoncepcyjnych i również nie mogę tego zrobić teraz. Niestety na 4. z kolei blistrze mój organizm reaguje bólem podbrzusza i sporymi plamieniami. Czy jest możliwe, aby wpłynęło to negatywnie na gojenie szyjki?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu
Aleksandra Witkowska
79 poziom zaufania

Raczej nie, ale powinna się Pani skonsultować w tej sytuacji z lekarzem ginekologiem, który zabieg wykonywał. Musi wykluczyć infekcję pochwy/szyjki. pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy