Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 8 0 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jakie postępowanie podczas leczenia dentystycznego po wystąpieniu wstrząsów po lekach?

Witam chciałam sie zapytac o uczulenie na beta laktamy dziwne ze od czasu kiedy podali mi jod na tarczyce w 2010 r wystąpiły u mnie wstrzasy po podaniu leków własnie beta laktamy panicznie boje sie teraz brac nawet witaminy musze isc do dentysty i tez sie boje czy znieczulenie mi nie zaszkodzi mam mocne wstrzasy wiec moja lekarka jak mnie widzi to sie modli zebym tylko nic nie chciała bo niewie co mi za leki przepisac prosze o rade co do dentysty i znieczulenie czy moge brac Pozdrawiam Ania
KOBIETA, 39 LAT ponad rok temu

Nie ma problemu - lekarz rodzinny może wystawić Pani zaświadczenie na jakie leki jest Pani uczulona i na wizycie u stomatologa należy lekarza o swojej alergii poinformować.

Stomatolog, chirurg stomatologiczny i chirurg szczękowo-twarzowy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy