Osoba , 20 lat Witam. Pisałem już jako użytkownik anonimowy. Mam nowe informacje, dotyczące mojego problemu, tj. podczas podniecenia seksualnego czuję łaskotanie w jądrach i czasami w okolicach prostaty, brak jednak pełnej erekcji. Poprzednia wiadomość: Mam 20 lat, jestem facetem. Od ponad półtora roku mam stałą partnerkę seksualną. Kłopoty z erekcją zaczęły się około tygodnia temu. Podczas jednego z stosunków, niczym nie różniących się od poprzednich, nagle zauważyłem, że członek opada i nie mogę z tym nic zrobić. Próbowałem się bardziej skupić, nie wiedząc, dlaczego się tak stało. Nigdy, wcześniej nie miałem takiego problemu. Minęło parę dni, a kłopot jest dalej aktualny. Próbując się masturbować, nie osiągam pełnej erekcji, można powiedzieć, że w ogóle jej prawie nie ma. Pewnie ważną informacją jest to, że od 14-stego roku życia lubię się masturbować. Przed poprzednim stosunkiem z pranerką, niż ten opisany powyżej, masturbowałem się dwa razy w krótkim przedziale czasowym. Robię tak, aby później móc dłużej bawić się z partnerką. Nie wiem, co mam robić. Zawsze rano, gdy wstawałem, miałem erekcję, często podczas dnia, a teraz nic. Czasami odczuwam, że coś mnie podnieca, ale nie ma tego żadnych efektów, może oprócz lekkiego ucisku w postacie, chodź nie wiem, czy ja już sam sobie tego nie wmawiam. Nie przyjmuje żadnych leków. Co mam robić? Czy nie zwlekać i od razu udać się do lekarza?
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
Lek. Marcin Buczek 47
Lek. Marcin Buczek Stażysta/Rezydent, Warszawa
Edytuj odpowiedź

Szanowny Panie,

w związku z opisem Pana sytuacji, zwłaszcza braku porannego wzwodu, braku erekcji w trakcie masturbacji i dolegliwości ze strony jąder i prostaty, uważam, iż przyczyna Pana dolegliwości niekoniecznie musi wynikać z przyczyn psychogennych. Dlatego, moim zdaniem, konieczna jest wizyta u lekarza urologa celem badania i diagnostyki Pana dolegliwości. Być może przyczyną jest zapalenie jąder lub najądrzy, ewentualnie prostaty, ale to już musi stwierdzić lekarz po bezpośredniej rozmowie i badaniu Pana.

 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników:

Artykuły na ten temat
Zaburzenia erekcji

Pytania pacjentów o impotencję

Zaburzenia erekcji to wstydliwa dolegliwość, do której nie przyznaje się większość mężczyzn, stąd starają się jak najwięcej dowiedzieć na ten temat, aby samemu określić powagę problemu. W niniejszym materiale znajdują się informacje, które mogą w tym...

Zaburzenia erekcji

Objawy impotencji

Objawy impotencji nie muszą od razu sygnalizować trwałych zaburzeń erekcji. Mogą być wynikiem stresu, przemęczenia, spożytego alkoholu. Jednak, gdy będą się przedłużać należy udać się po pomoc do lekarza specjalisty. Definicja impotencji Podstawowym...

Zaburzenia erekcji

Powikłania i rokowania przy impotencji

Impotencja jest chorobą, która może nie prowadzi do jakichś wielkich zdrowotnych komplikacji czy śmierci chorego, ale za to niebagatelnie oddziałuje na życie prywatne, intymne czy życie w społeczeństwie. Głównym powikłaniem zaburzeń potencji jest brak...

Zaburzenia erekcji

Impotencja psychogenna

Przyczyny zaburzeń potencji można podzielić na dwie duże grupy. Pierwszą z tych grup stanowią zaburzenia spowodowane zmianami organicznymi, obejmujące zmiany anatomiczne i fizjologiczne w erekcji. Przyczyną powstania tych zmian mogą być bezpośrednie...

Przyczyny impotencji

Czynniki ryzyka impotencji

Przyczyny impotencji zgoła można podzielić na dwie duże grupy. Pierwszą z nich stanowią zaburzenia spowodowane chorobą organiczną, obejmujące zarówno wady wrodzone, jak i powikłania innych chorób. Drugą grupę zaburzeń o podłożu psychogennym w ogromnej...

Przyczyny impotencji

Cukrzyca a impotencja

Cukrzyca to nieuleczalna choroba, która dotyka około 5% społeczeństwa. Stale postępuje, a jej leczenie ogranicza się głównie do spowolnienia rozwoju powikłań narządowych. Powikłania cukrzycowe oddziałują na wiele aspektów ludzkiego zdrowia, pogarszając...

Zaburzenia erekcji

Przyczyny impotencji

Zaburzenia seksualne człowieka mogą być spowodowane chorobą organiczną, mogą mieć też podłoże psychogenne lub mieszane. Zaburzenia wzwodu (Erectile Disfunctio - ED) aż w 70 proc. mają podłoże czynnościowe, tzn. nie stwierdza się nieprawidłowości anatomicznych,...

Zaburzenia erekcji

Czy masturbacja wpływa na potencję?

Czy masturbacja wpływa na potencję?

Masturbacja to zachowanie polegające na pobudzaniu własnych narządów płciowych w celu osiągnięcie satysfakcji seksualnej. Bardzo często towarzyszą jej marzenia erotyczne. Masturbować się mogą zarówno kobiety, najczęściej poprzez dotyk łechtaczki, jak...

Przyczyny impotencji

Leki powodujące zaburzenia erekcji

Przyczyną zaburzeń erekcji w blisko 25% są przyjmowane przez mężczyznę leki. Badania farmakoepidemiologiczne potwierdzają te obserwacje. Obecnie mężczyźni już w młodym wieku przyjmują wiele specyfików, których działania niepożądane, pod postacią zaburzeń...

Przyczyny impotencji

Impotencja w młodym wieku

Chociaż wydawałoby się, że zaburzenia erekcji dotyczą głównie starszych mężczyzn, w rzeczywistości problem ten może dotykać mężczyzn w każdym wieku. Czym jest impotencja?, chociaż rzadsza, również się zdarza. O impotencji mówi się, gdy mężczyzna nie jest...

Wyszukaj lekarza po opiniach