Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Dermatologia – Jeśli złość sprawia, że stajesz się blady, wściekłość z kolei powoduje, że twoja twarz oblewa się czerwienią, z powodu zimna zaś siniejesz, to takie zmiany barwy skóry są zasadne i łatwo wytłumaczalne. Gdy jednak ni stąd, ni zowąd na skórze pojawiają się czerwone plamy lub inne zmiany, mogą one być zapowiedzią rozmaitych chorób.
  • Interakcje międzylekowe – Podczas choroby bardzo często musimy przyjmować kilka leków równocześnie. Jeden zwalcza temperaturę, drugi katar, trzeci ból głowy, czwarty drgawki itd. I tak od kolorowych tabletek powstaje mała tęcza na naszej dłoni. Musimy jednak pamiętać, że gdy stosujemy tak wiele preparatów, powstają interakcje międzylekowe.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników:

Artykuły na ten temat
Kosmetyki

Dobre kosmetyki

Dzięki zapoznaniu się z działaniem poszczególnych substancji, które są w składzie kosmetyków, będziesz mogła odnaleźć kosmetyki stworzone dla twojego typu cery. Co zawierają kosmetyki? Kwas witaminy A (tretynoina lub kwas retinowy) jest pochodną witaminy...

Kosmetyki dla cery trądzikowej

Witamina C na trądzik

Witamina C na trądzik

Witamina C to jedna z najbardziej uniwersalnych substancji. Nie tylko wzmacnia układ odpornościowy i zwalcza wolne rodniki, ale również świetnie wpływa na stan skóry. Od lat jest ona cennym surowcem kosmetycznym wykorzystywanym do produkcji kosmetyków...