Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 3 7 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krawawienie z odstawienia po pominięciu dwóch tabletek antykoncepcyjnych

Witam, zapomniałam dwóch tabl. antykonc. z jednego blistra. Pierwszej nie wzięłam na początku drugiego tygodnia brania, wzięłam ją dzień później, ale już po 12 godzinach; drugą zapomniałam na początku trzeciego tygodnia, także wzięłam dzień później i też już po 12 godz. Po tej drugiej kolejną wzięłam normalnie, a obecnie zostały mi 4 z ostatniego tygodnia, i pojawiło się krwawienie z odstawienia. Teraz nie wiem czy dokończyć i zrobić tydzień przerwy (standard), czy już dziś odstawić? pozdrawiam
KOBIETA ponad rok temu
Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. W momencie gry wystąpiło juz krwawienie z odstawienia proszę zaprzestać przyjmowania tabletek i zastosować tygodniowy okres przerwy. Kolejny blister powinien być rozpoczęty 4 dni wcześniej niż by miało to miejsce normalnie.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy