Zapytaj lekarza

1 , 0 2 4 , 0 8 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienie po antykoncepcji awaryjnej a brak miesiączki

Kilka dni po zazyciu escapelle wystapilo u mnie krwawienie wygladajace zupelnie jak miesiaczka. Teraz kiedy powinnam ja dostac nie wystepuje. O czym to swiadczy?
ponad rok temu

Przyszła matka z papierosem

Witam serdecznie, Zażycie tzw. tabletki po wiążę się z rozregulowaniem dotychczasowej równowagi hormonalnej organizmu. Niestety często zdarza się, że kilka dni po zażyciu tabletki występują krwawienia z dróg rodnych. Zatrzymanie miesiączki również należy do działań niepożądanych preparatu. Oczywiście w każdym przypadku warto wykonać test ciążowy.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
Dr n. med. Leszek Włodarczyk
Dr n. med. Leszek Włodarczyk

świadczyć może o tym że taka antykoncepcja awaryjna nie jest zbyt zdrowa oraz o tym, że może warto pomyśleć o jakiejś pewnej metodzie zabezpieczenia się. Oczywiście, nie można wykluczyć ciąży. Proponuję wykonać test ciążowy. Dr med. Leszek Włodarczyk

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy