Zapytaj lekarza

1 , 0 1 5 , 8 3 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienie podczas stosowania Provera

Witam. Od 10 dni zażywam lek Provera 10mg. Lekarz przepisał mi go z powodu przetrwałego pęcherzyka Graafa i ciałka krwotocznego na 2gim jajniku. Od wczoraj zauważyłam u siebie lekki krwawienie, które dzisiaj zamieniło się w dość obfite krwawienie ze skrzepami. Czy przy zażywaniu tego leku jest to normalne? czy to znaczy, że ten pęcherzyk pękł bądź moja macica się ,,czyści''? Wydawało mi się , że gdy zażywam ten lek to okres nie wystąpi.
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu
Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proszę koniecznie udać się do lekarza ginekologa. konieczne jest badanie lekarskie aby móc coś więcej powiedzieć.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety