Zapytaj lekarza

1 , 0 0 9 , 4 6 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienie śródcyklicznych podczas stosowania plastrów antykoncepcyjnych

Witam!Mam problem z plastrami EVRA,używam ich już 4 lata i zawsze było jak w zegarku... Wg cyklu ostatnią miesiączkę powinnam mieć 25-29.08, ale dostałam wcześniej (17.08) plaster powinnam zdjąć 22.08 ale zamiast tego przykleiłam kolejny (wcześniej już tak raz zrobiłam i było wszystko ok).Przesunęłam okres,ale pojawiło się lekkie krwawienie, które trwa do teraz(17 dni).Byłam u ginekologa i usłyszałam,że czasem tak jest i zmieniłam plastry na krążek(dopiero od 26.09)bardzo proszę o pomoc!
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu
Lek. Jacek Ławnicki Stażysta/Rezydent, Łęczna
82 poziom zaufania

Witam!
Proszę zastosować się do zaleceń lekarza prowadzącego. Jeśli krwawienie nie ustąpi w najbliższym czasie to konieczna będzie wizyta kontrolna.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety