Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 4 0 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienie z odstawienia po zwymiotowanej tabletce

Gdy wzięłam 5 tabletke z blistra o 21.piłam alkohol i wymiotowałam o 1 w nocy. Rano wzięłam koleją "w razie czego" była 10 i potem już normalnie. Przez tydzień zabezpieczałam się prezerwatywą. Opakowanie skończyłam normalnie i wzięłam jedną tabletke z następnego blistra. Czy krwawienie które dostałam to normalny okres czy ten z odstawienia, bolało trochę bardziej niż zwykle? Czy doszło do owulacji? Czy mam teraz normalnie wziąć kolejne opakowanie?
KOBIETA ponad rok temu

Witam, Tabletka antykoncepcyjna wchłania się około 3-4 godziny. Nie ma więc powodów aby podejrzewać, że ochrona antykoncepcyjna została zmniejszona, szczególnie że stosowała Pani dodatkowe metody antykoncepcyjne. Dolegliwości w trakcie krwawienia z odstawienia mogą różnić się w kolejnych cyklach, nie jest to powód do niepokoju. Jeśli to Panią uspokoi proszę wykonać test ciążowy, który powinien rozwiać wątpliwości.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0

Jeśli po wymiotach przyjmując tabletki antykoncepcyjne stosowała Pani dodatkowe metody zabezpieczenia/ prezetwatywa/ to możliwość ciąży praktycznie nie istnieje. Krwawienie które się pojawiło to krwawienie z odstawienia. Proszę kontynuować nowe opakowanie.

Specjalista w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnozowaniu i leczeniu najczęstszych chorób ginekologicznych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy