Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 0 0 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Leczenie obustronnej rwy kulszowej a złe samopoczucie po zastrzyku z Milgammą

Witam, leczę się na obustronną rwę kulszową. Mam dwie przepukliny z naciskiem na worek oponowy w odcinku lędzwiowym. Przyjmuję zastrzyki z Olfenu 75 i tabletki. Wczoraj dostałam zastrzyk z Milgamma. źle się czuję po nim, zdrętwiała mi cała góra, kończyny górne, ręce, po nocy drętwienie się utrzymuje. Czy Milgamma mi zaszkodziła?Czy powoduje drętwienie rąk, nóg i górnego kręgosłupa? Czy Milgamma może w ogóle zaszkodzić przy rwie?
KOBIETA, 45 LAT ponad rok temu

Udar - kiedy wezwać karetkę?

P { margin-bottom: 0.21cm; } Jednostronna bezwładność, drętwienie kończyn, niewyraźne mówienie i problemy ze zrozumieniem mowy, ostry ból głowy ? to objawy udaru mózgu. Istnieje kilka objawów poprzedzających udar, będącymi sygnałami ostrzegawczymi.

Dr n. med. Wojciech Kawiorski
Dr n. med. Wojciech Kawiorski Chirurg

Szanowna Pani - tak mogło się zdażyć. Należy zaprzestać jej podawania i wybrać inny lek. Pozdrawiam serdecznie, dr n.med. Wojciech Kawiorski, specjalista chirurg, Kraków KONTAKT: http//chirurgiakrakow.com.pl w.kawiorski@wp.pl

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy