Zapytaj lekarza

1 , 0 2 2 , 2 2 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Lęki po rzuceniu palenia z Desmoxanem

Witam serdecznie 4 miesiące temu rzuciłem palenie na desmoksanie i od dwóch miesięcy mam dziwne lęki zwłaszcza jak pracuje w nocy czegoś się boje, bardzo często piecze mnie skóra na głowie tak jakby była popażona nie mogę spać pomimo że biorę leki na nerwicę czuje jeszcze przy tym ból rozpierania w ramionach bardzo proszę o pomoc co to może być
MĘŻCZYZNA, 34 LAT ponad rok temu

Czym różni się nerwica od innych zaburzeń psychicznych?

Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

witam, myślę, że może Pan udac się do poradni zdrowia psychicznego - można włączyć niewielkie leczenie przeciwlękowe. Jednak nie sądzę aby miało to związek z rzuceniem palenia czy też stosowaniem Desmoxanu

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy