Zapytaj lekarza

1 , 0 2 6 , 7 1 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Łysienie androgenowe u 10-letniej córki

Dzień dobry, dermatolog zdiagnozował łysienie androgenowe u mojej 10letniej córki na podst.trichoskopii i wywiadu(lysienie ojca).Zalecil tez stosowanie minovivax 5% od razu.Czy moze byc inna przyczyna wypadania wlosow jesli wyniki badań to : testosteron <2,50 ng/dl ,androstendion 0,44ng/ml i DHEA-SO4 24,67 mikrogram/dl a TSH 2,960 (norma 0,600-4,840). Jestem zaniepokojona gdyz zalecony lek powoduje bardzo silne wypadanie włosów u dziecka (wcześniej ok 100 dziennie a obecnie ok300- 400 dziennie). Pozdrawiam
KOBIETA, 44 LAT 2 miesiące temu

Objawy łysienia plackowatego

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy