Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 8 2 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Mdłości przy stosowaniu antybiotyku Formilid

Witam serdecznie od dwóch dni biorę antybiotyk fromilid 500 i jest mi po nim strasznie nie dobrze ciągle mnie mdli dzwoni mi w uszach i uczucie ciężkiego żołądka i ten gorzki smak w ustach czy mogę odstawić ten antybiotyk? Czuję się fatalnie po nim dostałam ten antybiotyk na początkowe zapalenie oskrzeli gorączka była wysoka powyżej 39 ale już nie mam żadnych objawów tylko kaszel proszę o podpowiedź co mam zrobić bo nie wytrzymam 2 dni do konsultacji z lekarzem nigdy tak nie mialam
KOBIETA, 34 LAT ponad rok temu

Rola układu odpornościowego

Układ immunologiczny odgrywa niesamowicie ważną rolę w naszym organizmie. Przede wszystkim chroni przed szkodliwym działaniem drobnoustrojów. Lek. med. Barbara Jerszyna wypowiada się na temat roli układu odpornościowego.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Jeżeli są to bardzo uporczywe objawy to proszę odstawić. Po badaniu kontrolnym u lekarza zostanie podjęta decyzja o dalszym odpowiednim postępowaniu.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy