Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 2 6 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Miesiączka po antykoncepcji

Witam. Mam problem ponieważ wzięłam zastrzyk antykoncepcyjny 8 miesięcy temu działał on 3 miesiące, a więc od 5 miesięcy nie miesiączkuję, a mam 21 lat. Czy jej to normalne, czy mam się czego obawiać? Bardzo proszę o odpowiedź.    

KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Redakcja abcZdrowie Stażysta/Rezydent, Warszawa
79 poziom zaufania

Witam serdecznie!

Zastrzyki antykoncepcyjne należy powtarzać co 3 miesiące. Jak rozumiem nie zdecydowałaś się na kolejną iniekcję i od tej pory nie wystąpiła już żadna miesiączka. Taki stan odbiega od normy i wymaga konsultacji ginekologicznej. Niestety bez badania ginekologicznego nie jestem w stanie podać przyczyny takiego stanu, choć najbardziej prawdopodobne wydają się być zaburzenia hormonalne.
Radziłabym niezwłocznie udać się do specjalisty.

Pozdrawiam.
 

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety