Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Dermatologia – Jeśli złość sprawia, że stajesz się blady, wściekłość z kolei powoduje, że twoja twarz oblewa się czerwienią, z powodu zimna zaś siniejesz, to takie zmiany barwy skóry są zasadne i łatwo wytłumaczalne. Gdy jednak ni stąd, ni zowąd na skórze pojawiają się czerwone plamy lub inne zmiany, mogą one być zapowiedzią rozmaitych chorób.
  • Interakcje międzylekowe – Podczas choroby bardzo często musimy przyjmować kilka leków równocześnie. Jeden zwalcza temperaturę, drugi katar, trzeci ból głowy, czwarty drgawki itd. I tak od kolorowych tabletek powstaje mała tęcza na naszej dłoni. Musimy jednak pamiętać, że gdy stosujemy tak wiele preparatów, powstają interakcje międzylekowe.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników:

Artykuły na ten temat
Interakcje międzylekowe

Niebezpieczne interakcje leków z suplementami ziołowymi

Niebezpieczne interakcje leków z suplementami ziołowymi

Interakcje leków i suplementów Interakcje leków to nic innego, jak sytuacja kiedy jedna z substancji leczniczych wpływa na aktywność drugiego preparatu. Okazuje się, że nie tylko tak oddziałują na siebie leki, ale również suplementy diety. Jakich więc...

Interakcje międzylekowe

Leki, których nie wolno łączyć

Leki, których nie wolno łączyć

Niebezpieczne mieszanki Sezon przeziębień w pełni. Co druga osoba kicha, co trzecia - kaszle. Niektórzy zmagają się też z gorączką. Najczęściej na własną rękę i bez wizyty u lekarza leczą się dostępnymi w aptekach specyfikami, często mieszając je ze sobą....