Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 8 1 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nadciśnienie i skoki ciśnienia a stosowanie Tritace

Mam nadciśnienie od 4 lat,biorę Tritace 2,5 raz na dobę, od kilku dni zaczęło mi skakać cisnienie 160/100, 165/100 zaczynała bolec mnie głowa i słyszałem szum. Trafiłem do szpitala, w dniu kiedy mnie przyjęto nie brałem Tritace gdyż podejrzewałem ze to od tego leku. Przez 4 dni pobytu w szpitalu nie biorąc Tritace mierzono mi cisnienie i miałem 121/75, maxymalnie do 128/80 podawano mi hydroxyzyne raz dziennie. Powiedziałem o tym lekarzowi i kazał brać lek i cisnienie wróciło. O co to chodzi?
MĘŻCZYZNA, 41 LAT ponad rok temu

Nadciśnienie tętnicze - co powinno nas zaniepokoić?

Regularnie kontrolując poziom nadciśnienie tętniczego, warto być świadomym, jakie symptomy powinny być niepokojące, a jakie nie są żadnym odstąpieniem od normy. O tym wszystkim, opowiada dr Piotr Gryglas, kardiolog.

Lek. Rafał Gryszkiewicz
83 poziom zaufania

Witam, prawdopodobnie w szpitalu zastosowano inny lek na nadciśnienie. Wobec opisywanych dolegliwości wskazany jest jednak kontakt z lekarzem POZ i zmiana leku na preparat z innej grupy, ponieważ wspomniane wartości ciśnienia (165/100) i opisywane dolegliwości wymagają leczenia.

Absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, wśród jego zainteresowań znajduje się kardiochirurgia, chirurgia ogólna, medycyna tropikalna. Obecnie odbywa rezydenturę z chirurgii ogólnej w Klinice Chirurgii Szpitala Uniwersyteckiego Collegium Medicum UJ w Krakowie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy