Zapytaj lekarza

1 , 0 1 2 , 3 4 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nadciśnienie tętnicze a przyjmowanie leków

Witam! Mam 67 lat.Od ok.2 lat leczę się na nadciśnienie tętnicze.Obecnie zażywam nast. leki: rano: tezeo 40, nebilenin 5 wieczór: tezeo 4o, vivace 5, suwardio 5. Mimo regularnego zażywania leków, od ok. tygodnia, wieczorem, ciśnienie z godziny na godzinę zaczyna rosnąć, mimo zażywania captropilu 25.Przed zażyciem pierwszej tabletki wynosiło 163/99. Po zażyciu drugiej, podniosło się do 176/88, a po trzeciej-181/103. Bardzo proszę o radę, co mam robić, gdy sytuacja się powtórzy?
KOBIETA, 67 LAT ponad rok temu

Nieprzyjmowanie leków w nadciśnieniu tętniczym

Utrzymanie prawidłowej wagi ciała, niepalenie tytoniu, aktywność fizyczna ? te czynności mogą uchronić przed rozwojem nadciśnienia tętniczego. Jednak czy w przypadku jego wystąpienia konieczne jest leczenie farmakologiczne? O tym opowiada dr Piotr Gryglas, kardiolog.

Prosze koniecznie skontaktować się ze swoim lekarzem prowadzacym pewnie trzeba skorygować dawki leków i ocenic inne możliwe przyczyny wzrostu ciśnienia

Specjalistka chorób wewnętrznych posiadająca doświadczenie kardiologiczne.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety