Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 5 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nadciśnienie u 61-latka i wpływ leków na potencję

Choruję na nadciśnienie, zażywam leki: Hyzaar Forte-100+25mg,Metocard ZK -47,5mg, Apotrimet PR 35mg., Captopril- 12,5mg. Byłem u lekarza i powiedział mi że te leki nie mają wpływu na potencję. Czy to prawda. Teraz próbowałem i niby to działa. W południe biorę 1 tabletkę i w wieczór jest sex udany a po nim biorę trzy i idę spać, captopril biorę dorażnie. Proszę o radę bo jest to dla mnie bardzo ważne. Mam 61 lat i o 8 lat młodszą atrakcyjną żonę. Może Pan zaproponował by mi leki. DZiękuję.
MĘŻCZYZNA, 62 LAT ponad rok temu

Cukrzyca a nadciśnienie

Cukrzyca to poważna choroba, który wpływa niekorzystnie na funkcjonowanie całego organizmu. A jak ta choroba działa na ciśnienie? Obejrzyj film i dowiedz się tego.

Jedną z istotnych przyczyn zaburzeń seksualnych jest nadciśnienie tętnicze, nawet dobrze leczone. Proponuję wizytę u lekarza seksuologa. Pozdrawiam. JW, Poznań.

Specjalista psychiatrii i seksuologii z wieloletnim doświadczeniem w tych dziedzinach. Pełnił funkcję Konsultanta Regionalnego Medycyny Seksualnej. Członek założyciel Polskiego Towarzystwa Terapeutycznego oraz członek Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego, Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej, Europejskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej i Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
0

Witaj! Jest wiele leków ,które w procesie leczenia nadciśnienia wywołują zaburzenia reakcji seksualnych oraz mogą być ich przyczyną . Nadciśnienie tez jest jedna z przyczyn. Proszę zgłosić się osobiście do lekarza seksuologa i skonsultować leki oraz dobrać je tak aby pomagały. Pozdrawiam

Psycholog posiadający specjalizację z seksuologii.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy