Kobieta , 27 lat Dzień dobry, dopiero zdiagnozowano u mnie nadczynność tarczycy, nigdy nie brałam żadnych leków. Od pięciu dni zażywam Metizol (10mg x 5mg x 5mg ), czyli 20mg dziennie. Czuję się fatalnie- jakbym miała ciągłą gorączkę- dreszcze, odwodnienie, chrypka, ogólne rozbicie. Do tego dość kiepski nastrój psychiczny. Jednak na termometrze ~37 stopni. Dodatkowo bóle w podbrzuszu. Rankiem czuję się dobrze. Nie mam kontaktu z moim lekarzem, dlatego pytam- co robić? Zmniejszyć dawkę? Robić morfologię?
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Nadczynność tarczycyNadczynność tarczycy to zwiększone wydzielanie hormonów tarczycy ponad ilości, których potrzebuje organizm.
  • Leki – Lekiem określa się każdą substancję wprowadzaną do organizmu w celu uzyskania określonego efektu terapeutycznego lub zapobiegania chorobie. Pojęciem leki określa się zarówno preparaty pochodzenia naturalnego, jak i syntetycznego oraz substancje stosowane w celach diagnostycznych (np.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników:

Artykuły na ten temat
Hormony - charakterystyka, choroby endokrynologiczne

Nadczynność tarczycy - przyczyny, przebieg, objawy, diagnostyka

Nadczynność tarczycy - przyczyny, przebieg, objawy, diagnostyka

Nadczynność tarczycy to zwiększone wydzielanie hormonów tarczycy ponad ilości, których potrzebuje organizm. Nadczynność tarczycy zwana jest często hipertyreozą (ang. hyperthyreosis lub hyperthyroidism). Może przyjmować postać jawną, z całym wachlarzem...