Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 2 6 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nadmierna masturbacja u 27-letniego mężczyzny

Witam, moim problemem jest nadmierna masturbacja- od wielu lat,praktycznie od dzieciństwa, postanowiłem z tym skończyć lub przynajmniej to ograniczyć. Od ok. dwóch tygodni abstynencji seksualnej dziwnie się czuję, czasami mam uderzenie ciepła, wręcz gorąca, robi mi się słabo, jestem często nerwowy, w różnych częściach ciała odczuwam drżenie mięśni, czy mogę (oprócz terapii psychologicznej)zwrócić się do lekarza psychiatry o przepisanie jakiegoś leku, który trochę wyciszy te objawy? dziękuję
MĘŻCZYZNA, 27 LAT ponad rok temu

Hormony a zachowanie

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety