Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 1 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nadmierne wypadanie włosów a stosowanie retinoidów

Biorę retinoidy. Bardzo wypadają mi włosy a to dopiero drugi miesiąc terapii. Czy w trakcie terapii mogę kupić coś przeciw wypadaniu włosów np biotebal i ew skrzyp? Bo wit A E rozumiem że nie mogę. Bardzo proszę o porade
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Poparzenia słoneczne

Witam. Przede wszystkim zalecam wykonanie pełnej morfologii krwi oraz ocenę funkcji tarczycy. Wypadanie włosów często wiąże się z anemią lub niedoczynnością tarczycy, Poza tym warto stosować zdrową, bogatą dietę oraz kosmetyki wzmacniające do włosów z tendencją do wypadania. Warto udać się na konsultację do trychologa ,dermatologa lub lekarza medycyny estetycznej.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy