Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 1 5 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nadmiernie zaciśnięty odbyt a nieprzyjemne doznania

Witam, po długiej drodze diagnozy stwierdzono u mnie nadmiernie zaciśniety odbyt co powoduje nieprzyjemne doznania podczas siedzenia podobne do hemoroidów. Pytanie jak leczyć taka dolegliwość masc z dilitazem 2% powoduje rozkurczenie ale tylko na okres ok 4h. Czy srodki antynerwicowe mogą pomóc w takim przypadku? Gdzie szukać odpowiedniej pomocy?
MĘŻCZYZNA, 35 LAT 11 miesięcy temu

Od czego zależy wybór metody leczenia hemoroidów?

Sznowny Panie. Z opisu trudno zorientować się jaka jest przyczyna Pana dolegliwości. Zwiększenie napięcia zwieracza odbytu jest raczej objawem a nie choroba. To znaczy, że u podłoża tego stanu jest inna choroba. Przyczyn tych moze byc wiele. Wymaga Pan poszerzibej diagnostyki- manometrii anorektalnej, USG przezodbytowego 3D i innych. Doradzam wizyte u doświadonego proktologa. Więcej informacji znajdzie Pan na naszej stronie www.melitamedical.pl

Specjalista w dziedzinie chirurgii ogólnej oraz gastroenterologii.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Proktologia

Chcesz zobaczyć lekarzy w Twojej okolicy
Strefa Kobiety