Zapytaj lekarza

1 , 0 0 9 , 5 1 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nadwaga przy stosowaniu leków przy niedoczynności tarczycy

Witam. Mam 19 lat i ważę 60kg mając przy tym 159cm wzrostu. Czuję się z tym źle, ponieważ zawsze ważyłam 49kg. Choruje na niedoczynność tarczycy i przyjmuje tabletki. Rok temu lekarz stwierdził, ze mogę zostawić tabletki i od tego wszystko się zaczęło. Momentalnie przytyłam 10kg więcej nie mając pojęcia dlaczego. Jadąc do lekarza na umówiona wizytę zrobiłam wcześniej badania, z których wyszło iż mam bardzo podwyższone wyniki z tsh (8,1). Chciałabym się pozbyć zbędnych kilogramów i rozstępów :(
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Podwyższone TSH sugeruje niedoczynność tarczycy, w przebiegu której może dochodzić do nadwagi lub otyłości. Konieczne wdrożenie leczenia hormonami tarczycy, podobnie jak już uprzednio pani stosowała. Dawkę trzeba ustalić z lekarzem.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety