Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nasilające się bóle przy jądrze

Witam. Wizyta u lekarza po nasilającym się bólu przy jądrze (Raz lewym, raz prawym) na zmiane.. Lekarz stwierdził po dokładnych oględzinach, że może być to prostata. Przepisał mi czopki diclac i cipronex. Cipronex przyjmuję już od około miesiąca - sytuacja poprawiła się.. Do Diclacu podchodzę już 3 raz. Po przyjmowaniu go czuję mocne pieczenie i nawet ukłucia w ciągu dnia w okolicy odbytu. Czy w taki sposób wyleczę się pomijając diclac? Zanim oddam mocz, muszę chwilę napierać by go oddać.
MĘŻCZYZNA, 22 LAT ponad rok temu

Radzę wykonać usg układu moczowego i usg moszny a decyzję co do dalszego leczenia podjąć po badaniach. Pozdrawiam WK

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy