Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 3 3 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nasilenie bólów głowy a rezonans magnetyczny

Chciała bym się dowiedzieć czy po rezonansie mogą się nasilić bóle głowy?
ponad rok temu

Profilaktyka udaru mózgu

Udar mózgu, inaczej wylew, jest zespołem objawów klinicznych, które wiążą się z nagłym wystąpieniem zaburzenia czynności mózgu. Utrzymuje się on dłużej niż dobę, a u podłoża nie leży inna przyczyna niż naczyniowa. Profilaktyka udaru mózgu w bardzo dużym stopniu pomaga zapobiec jego wystąpieniu.

Witam serdecznie, Nie ma dowodów, aby promieniowanie elektromagnetyczne nasilało lub mogło powodować bóle głowy. Nie jest to również typowe powikłanie po podaniu kontrastu. Nasilenie dolegliwości wiązałabym raczej z zaostrzeniem choroby podstawowej, w związku z którą wykonywane było badanie. Pozdrawiam!

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0

MRI /rezonans magnetyczny/ to badanie nie stanowi zwykle istotnego zagrożenia Podczas badania , trwajacego niekiedy 20-40 minut, trzeba przebywać w przymusowej pozycji, co daje pewien dyskomfort i może wywołac lekki ból karku..

Specjalista neurolog. Ekspertka w dziedzinie leczenia migreny oraz przewlekłego bólu głowy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy