Zapytaj lekarza

1 , 0 2 5 , 0 2 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Natrętne myśli po zastosowaniu Setraliny

Mam jeszcze pytanie czy po tej sertralinie mogę się jakoś dziwnie zachowywać to znaczy bo wyobrażam sobie różne złe skutki uboczne że na przykład zrobie coś złego, samobójstwo itd. czy to się nie kwalifikuje w ogóle do skutków ubocznych tego leku i są inne i spokojnie można brać?
MĘŻCZYZNA, 19 LAT ponad rok temu

Leczenie choroby afektywnej dwubiegunowej

Proszę skonsultować stan z lekarzem prowadzącym. Opisane objawy nie mogą być wyłącznie skutkiem stosowania leku. Zalecam również włączenie psychoterapii do leczenia podstawowego.

Psycholog posiadający wieloletnie doświadczenie zawodowe.
0

Dzień Dobry Panu,

Nie wiem, od jak długo zażywa Pan lek. Zachęcam Pana do skonsultowania Pana objawów u lekarza Pana prowadzącego.

Z wiosennymi pozdrowieniami, Irena Mielnik-Madej

Psycholog, trener w zakresie rozwoju osobowości
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy