Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 3 8 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nawrót dolegliwości refluksowych pomimo stosowanie leków

Witam, leczę refluks odkąd przestałam brać tabletki antykoncepcyjne. Lekarz rodzinny przepisał mi Pantopraz 1x1 tabletka i do tej pory pomagało, dolegliwości ustąpiły. Wczoraj (24 dzień leczenia) miałam silny nawrót dolegliwości, który utrzymuje się do dziś tj. silny ucisk w mostku, pieczenie w przełyku, ciągłe uczucie pełności w żołądku i "gulę" w gardle. Próbowałam doraźnie wspomóc się Ranigastem ale nie pomógł. Co powinnam zrobić? Czy taki nawrót dolegliwości jest normalny mimo brania leków?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Jak działa żołądek?

Magdalena Mroczek
77 poziom zaufania

Być może trzeba będzie zmodyfikować leczenie lub pogłębić diagnostykę. Decyzję o tym podejmie lekarz prowadzący.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy