Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 2 3 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nawrót trądziku po kuracji Axotretem

Witam. Miałem kurację axotretem przy współpracy z lekarzem. Trwała ona bardzo długo ze względu na moje problemy trądzikowe. Po zakończeniu kuracji nie miałem ani jednego pryszcza natomiast po 2 miesiącach po kuracji mam ich znów bardzo dużo w szczególności ropne. Używam dużo toników, peelingów, maseczek i nic... Czy tak powinno być ? Podkreślę że to nie jest pare pryszczy lecz znów to samo co przed kuracją.
MĘŻCZYZNA, 18 LAT ponad rok temu

Trądzik różowaty

Trądzik to nie tylko nieestetyczne krostki, które pojawiają się w okresie dojrzewania. Może on przybrać inną postać. Obejrzyj filmik i dowiedz się więcej o trądziku różowatym.

Trudno coś powiedzieć, bo nie napisał Pan, jak długo trwała kuracja i jakie były dawki. Często zdarza się, że przy zbyt małych dawkach następuje poprawa, ale po zakończeniu leczenia jest nawrót. Szkoda czasu na toniki, peelingi i maseczki, trzeba iść do dermatologa.

umów wizytę 0

Witam proszę zacząć wizytę od konsultacji u lekarza medycyny estetycznej , bądź dermatologa. Skóra zostanie dokładnie obejrzana i zbadana, zostaną dobrane jak najodpowiedniejsze metody leczenia. Najskuteczniejszą metodą na blizny i trądzik jest zastosowanie peelingów medycznych w połączeniu z lekami do stosowania na skórę odpowiednio dobranymi do stanu skóry.
Można wykonać badania helicobacter pylori, badania na posiew bakteriologiczny oraz odwiedzić dobrego dermatologa, który dobierze terapię lekową doustną oraz preparaty do smarowania na skórę.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety