Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 8 2 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nawrót zmian skórnych po 3 kuracjach Izotekiem

Po 3 kuracji Izotekiem nastąpił nawrót. W celu poprawy stosowałem różne maści i żele. Po ostatniej wizycie u dermatologa otrzymałem Rozex i Duac. Niestety Duac podrażnił mnie bardziej niż Epiduo i powróciłem do Epiduo Nawilżający. Problem polega na tym, że pomimo iż w niektórych miejscach nie nakładam Epiduo to podrażnienia nadal są widoczne, nawilżający nie pomaga. Czy Rozex może zlikwidować te zaczerwienienia? Czy mogę Rozex stosować razem z Epiduo? Czy po Rozexie można stosować nawilżający?
MĘŻCZYZNA, 30 LAT ponad rok temu

Bezpieczne opalanie

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proszę koniecznie udać się do lekarza dermatologa, po badaniu będzie można określić odpowiednie dalsze postępowanie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy