Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 4 3 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nerwica lękowa i stosowanie leków Tianesal, Seronil i Xanax

witam prosze o pomoc mam nerwice lekowa biore lek tianesal ale czuje ze on nie dziala psychiatra kazal mi je polaczyc z seronil i xanax czy to normalne aby tak laczyc leki ale nie podala sposobu dawkowania,ciagle czuje ze cos mnie dusi w gardle drapanie i musze krzachac az w latce piersiowej czuje ciezar i czasem bql a do tego mam problem z oddychaniem i lapaniem gleboko powietrza bardzo prosze o pomoc.
KOBIETA, 32 LAT ponad rok temu

Rozpoznanie nerwicy

Rzeczywiście opisane przez Panią objawy mogą być związane z zaburzeniami lękowymi. Leczenie lekami przeciwdepresyjnymi jest w takich przypadkach wskazane, zwykle leki podajemy w dużych dawkach, przez długi okres zanim uzyskamy efekt. Co do konkretnych połączeń leków nie chcę się wypowiadać, nie jest to wskazane, jeżeli osobiście nie zbadamy pacjenta. Lekarz ma obowiązek dokładnie zalecić pacjentowi przepisywanych leków.

0

Witam. Warto zweryfikować z lekarzem prowadzącym skutki zażywania leków, być może ich zmianę lub zmianę psychiatry. Pomóc może psychoterapia, która zwyczajowo włącza się przy nerwicach. Polecam i pozdrawiam

Edukator psychologiczny, nauczyciel, socjolog i coach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy