Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 1 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Niedobory potasu w organizmie

Witam ! Parę miesięcy temu trafiłam na pogotowie ponieważ miałam całkowicie wypłukany potas z organizmu ( miałam mdłości, cały czas było mi słabo, nie dałam rady utrzymać się na nogach, bardzo szybko się męczyłam) . Teraz przynajmniej 2-3 razy w miesiącu i tak co miesiąc mam takie same objawy, wezmę tabletki potas i czuję się lepiej. Dlaczego tak często mam problemy z potasem ?? Proszę o poradę. Bardzo martwię się o swój stan zdrowia. Pozdrawiam !
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Mity na temat grzybów trujących

Niedobór potasu może być spowodowany stosowaniem leków, które zwiększają wydalanie potasu z moczem – przede wszystkim chodzi tutaj o leki diuretyczne, czyli moczopędne. Hipokaliemia występuje także u osób odwodnionych w przebiegu wymiotów, biegunek czy z powodu przyjmowania małej ilości płynów.Jeśli masz niedobór potasu zacznij regularnie jeść suszone owoce, rodzynki, jabłka, kiwi, banany, awokado, orzechy, brokuły, pomidory i mięso. Możesz też przyjmować suplementy diety z potasem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy