Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 2 9 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Niedoczynność tarczycy i stosowanie Euthyrox a obniżone libido

Witam Moja zona ma stwierdzona niedoczynnosc tarczycy , bierze euthyrox i czuje sie lepiej. Na wizycie kontrolnej lekarz endokrynolog zalecil stala dawke ktora teraz przyjmuje. Natomiast ma klopot z obnizonym libido seksualnym ..Jakie badania hormonow powinna zrobic przed pojsciem do lekarza po raz kolejny zeby ten zalecil odpowiednie leczenie?
KOBIETA, 35 LAT ponad rok temu

Hormony a zachowanie

Dzień dobry!

Obniżone libido jest jedynym z objawów właśnie niedoczynności tarczycy. Stosowany przez żonę lek może/ powinien wpływać więc także na jego podniesienie. Czynniki obniżonego libido mogą być jednak także inne niż hormonalne i inne niż czysto medyczne. W tym obszarze warto skonsultować się z lekarzem seksuologiem lub psychologiem seksuologiem.

Pozdrawiam!

Psycholog, seksuolog i mediator rodzinny. Członek Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy