Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 0 0 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nieprzyjemny zapach i bóle w pochwie

Witam, mam 21 lat i biorę tabletki antykoncepcyjne Naraya. Od pewnego czasu zauważyłam z moim chłopakiem, że czuć nie przyjemny zapach z pochwy, który przesiąka na ubrania. Powiem, że stosuję żel do higieny intymnej i kupiłam w aptece Lactovaginal. A na dodatek ostatnio odczuwam bóle w pochwie z lewej i z prawej strony od czasu do czasu. Co to może być? Proszę o odpowiedź.
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Naturalne metody unikania ciąży

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Być może jest to infekcja. Proszę udać się do ginekologa. Po badaniu będzie można określić odpowiednie postępowanie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy