Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 0 9 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nieregularny okres przy anemii

Witam . Wykryto u mnie anemię , okres jest nie regularny . W tym miesiącu już mi się spóźnia . Czy możliwe jest to że mam problemy z okresem przez anemię ? Proszę o pomoc .
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Nieregularne miesiączki

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! Anemia może być przyczyną braku miesiączki. Jeśli sytuacja nie unormuje się w najbliższym czasie to konieczna będzie wizyta u ginekologa.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy