Zapytaj lekarza

1 , 0 1 8 , 8 0 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Niska potencja seksualna przy zażywaniu leku Tramal

witam kiedys moglem sie kochac 7 8 godzi non stop a teraz tylko do 10 minut co moze byc powodem mam 22 lata i chce sie kochac jak kiedys (zarzywam tramal) problemy z kregoslupem
, 22 LAT ponad rok temu

Witam! Zaburzenia potencji nie należą do działań niepożądanych tramalu, o ile jego zażywanie nie wiążę się z istotnym spadkiem ciśnienia tętniczego krwi lub zmianą nastroju. Do tego typu zaburzeń może prowadzić szereg przyczyn, są to m.in. problemy natury psychicznej, palenie papierosów, cukrzyca, miażdżyca czy zaburzenia hormonalne. Ponieważ jest Pan bardzo młody radziłabym wizytę u seksuologa w celu ustalenia przyczyny dolegliwości. Pozdrawiam.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0

Seksualizm jest złożonym fenomenem i rzadko jego zakłócenia można sprowadzić do jednej prostej przyczyny. Potrzebna jest diagnostyka lekarza seksuologa, wizyta w gabinecie. Proponuję też porozmawiać z lekarzem zalecającym tramal o zauważonych przez Pana zmianach w sferze intymnej. Pozdrawiam.

Specjalista psychiatrii i seksuologii z wieloletnim doświadczeniem w tych dziedzinach. Pełnił funkcję Konsultanta Regionalnego Medycyny Seksualnej. Członek założyciel Polskiego Towarzystwa Terapeutycznego oraz członek Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego, Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej, Europejskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej i Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy