Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 4 7 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

O czym może świadczyć szum w uszach, świąd skóry oraz drżenie mięśni?

Witam, Od kilku dni przyjmuję depralin 10 mg oraz trittico na sen. Od 2 dni mam potworny pisk i szum w uszach utrudniający mi normalne funkcjonowanie, wysypkę i świąd skóry, drżenie mięśni. Przez szumy uszne nie sypiam 3 noc z rzędu. Czy wymienione objawy są normalne oraz czy ten okropny szum uszny ustąpi? Dodam również, że cierpię na zaburzenia depresyjne i zaburzenia lękowe mieszane. Będę wdzięczna za odpowiedź
KOBIETA, 27 LAT 5 miesięcy temu

Czy świąd da się zredukować?

Atopowe zapalenie skóry byłoby mniej uciążliwe dla pacjenta, gdyby udało się zredukować świąd. Czy można to zrobić? Na to pytanie odpowiada prof. Jacek Szepietowski.

Konieczna pełna konsultacja neurologiczna, dalsza diagnostyka, ocena stanu ogólnego, wyników badań, Ważna zdrowa dieta, bez cukrów, regularny sen, spokój... Zależy jakie inne schorzenia i objawy kliniczne ... Jakie wyniki badań? Pozdrawiam i zapraszam

Specjalista neurolog. Ekspertka w dziedzinie leczenia migreny oraz przewlekłego bólu głowy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy