Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 4 1 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

O czym świadczą upławy po leczeniu zapalenia pochwy?

Witam, pare tyg. temu miałam zapalenie pochwy-byłam leczona gynalginem i innymi tabletkami dopochwowymi. Po kilkunastu dniach udałam się do ginekologa i badanie wykazało, że ph jest w normie. Natomiast nadal posiadam upławy. Proszę o poradę. Co to może być?
KOBIETA, 20 LAT 12 miesięcy temu

Co to są mięśnie dna miednicy?

Mało kto z nas zastanawia się, nad funkcjonowaniem swojego organizmu. Dlaczego działa on tak, a nie inaczej? Warto jednak wiedzieć jak jak on pracuje. Obejrzyj film i dowiedz się więcej na temat mięśni dna macicy.

Lek. Tomasz Budlewski Stażysta/Rezydent, Łódź
79 poziom zaufania

Sadze ze może to być w dalszym ciągu infekcja. Proponuje ponownie udac się do lekarza ginekologa

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety