Zapytaj lekarza

1 , 0 1 5 , 9 4 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Obecność wirusa HPV a tabletki Daylette

Witam. Mam 20 lat, w licu zdiagnozowano u mnie u obecnosc wirusa hpv onkgennego i zmiany dysplastyczne cin1. Bioretabletki antykoncepcyjne daylette. W ubiegłym tygodniu pomyliłam kolejnośc brania białych tabletek - dokonczylam listek wg tej zlej kolejnosci. od poniedziałku wytępował u mnie krwisty śluz który dzis zmienił się w krew - jest jej znacznie mniej niz podczas okresu ale jednak to krew. Wg tabletek krwawienie z odstawienia powinnam dostac za 4 dni. Czego mogą byc to objawy?
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu
Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Każda biała tabletka Daylette ma taki sam skład - nie ma zatem znaczenia w jakiej kolejności je Pani stosuje. Najważniejsze jest to by stosować je regularnie i nie pomylić z tabletkami zielonymi. Jeśli pomyliła Pani tabletki białe z zielonymi, to może być to przyczyna krwawienia. Opisane plamienie może mieć jednak także wiele innych przyczyn, w tym może być związane ze zmianami na szyjce. Jeśli plamienie/krwawienie będzie się powtarzać, sugeruję konsultację z lekarzem ginekologiem,

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety