Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 2 1 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Objawy hiperglikemii

Co powinnam zrobić, jeżeli przez ostatnie dwa dni mam prawie wszystkie objawy hiperglikemii i czuje się coraz gorzej, a mój lekarz tylko mnie uspokaja, nie badając mnie nawet. Mam 30 lat i parę miesięcy temu w szpitalu stwierdzili u mnie właśnie to schorzenie, ale co jest dziwne dostałam tylko glukometr i żadnych leków.

KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Przyszłość pomp insulinowych

Jesteś cukrzykiem i stosujesz pompę insulinową? Czy wiesz, jaka jest przyszłość tych urządzeń? Obejrzyj film i zapoznaj się z wypowiedzią eksperta na ten temat.

Witam serdecznie!

Jeżeli ma Pani glukometr to w pierwszej kolejności proszę wykonać oznaczenie poziomu glikemii - jeżeli wynik będzie nieprawidłowy to wówczas można przypuszczać że Pani złe samopoczucie jest związane z nieprawidłowym poziomem cukru. Jeżeli wynik będzie znacznie przekraczał poziom 200mg/dl proszę poszukać pomocy lekarskiej w miarę pilnie.

Zachęcam również do prowadzenia dzienniczka i systematycznego wpisywania wyników pomiaru.

Prawidłowo glikemia powinna być oznaczana na czczo oraz kolejno po 2 godzinach od głównych posiłków.

Zachęcam również do prowadzenia cukrzycy pod kontrolą diabetologa.
Natomiast leczenie jest wdrażanie kiedy poziomy glikemii są wysokie. Podstawą leczenia każdej cukrzycy jest jednak dieta.

Jeżeli nie jest Pani zadowolona ze sposobu leczenia Pani lekarza prowadzącego zawsze ma Pani prawo do zmiany lekarza.

Pozdrawiam

Lekarz specjalista chorób wewnętrznych. Autorka wielu profesjonalnych publikacji medycznych.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety