Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 0 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Odczuwanie szczypania po noszeniu gorsetu ortopedycznego

Witam,trzy miesiące nosilam gorset ortopedyczny,który uwieral mi o piersi,teraz na dole piersi nie mam jakby czucia,jak szczypie to nic nie odczuwam,czy to minie ????dodam,iz dziś pierwszy dzień,w którym ściągnęłam gorset,proszę o odpowiedź,dziękuję
KOBIETA, 31 LAT ponad rok temu

Jeśli jest to wrażenie ścierpnięcia to czucie powinno wrócić w ciągu kilku tygodni. Proszę delikatnie i powoli rozmasowywać okolice. Na polepszenie ukrwienia pomaga również masaż naprzemienny ciepły/zimy słuchawką prysznica.

Powodzenia, Paweł Czarnocki

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy