Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 2 9 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Odtruwanie po narkotykach

witam serdecznie , przez ostatnie dwa miesiące trochę przegiąłem brałem amfetaminę w dawkach 2g na dobe spałem średnio co 2/3 dzień paliłem dwie paczki papierosów dziennie, nic nie jadłem nieraz po kilka dni i maiałem też kontakt z róznymi środkami ochrony roślin. Od 3 dni zacząłem się odtruwać po tym , czuje się taki struty jak nigdy tylko wody mogę się napić, serce mi bije jak szalone. proszę mi podać nazwę jakiegoś leku żeby się odtruć po tym, może jest coś dobrego na recepte. proszę o pomoc.
MĘŻCZYZNA, 23 LAT ponad rok temu
Lek. Renata Ławniczek-Kamińska
Lek. Renata Ławniczek-Kamińska

Witam proszę zgłosić się do lekarza Psychiatry w Poradni Odwykowej lub lekarza rodzinnego, przy występowaniu tachykadii tj przyspieszonej czynności serca konieczna jest bezpośrednia ocena lekarska i dobór odpowiednich leków . Picie wody mineralnej pomaga w detoksykacji, ale warto ocenić elektrolity a najlepiej wykonać tzw badania podstawowe i EKG. Pozdrawiam

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy