Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 6 9 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Opalanie przy stosowaniu Izoteku

Biorę izotek od roku. Teraz jest słońce i wiadomo muszę uważać. Jednak trochę mi się ręce opaliły. Nic mnie nie piecze ani nic. Ale będą jakieś konsekwencje ? oczywiście chronię odkryte części ciała.
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Retinoidy wysuszają skórę. Jeśli skóra nie piecze to delikatne muśnięcie słońca nie powinno mieć negatywnych konsekwencji. Wsakzana konsultacja z lekarzem prowadzącym. Pozdrawiam Iwona Stajkowska

Specjalista w dziedzinie dermatalogii i wenerologii. Członek Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych i Akademii Czerniaka. Odznaczona Laurem Pacjenta w latach 2012, 2013 i 2014.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy